Blogia
doriela

Nintendo dla Apple ipod full hack mod najnowsza wersja WarFriends: PvP Army Shooter

WarFriends: PvP Army Shooter hack creator EA Chillingo

 

 

 

  • in-app =Rabatowy pakiet pieniędzy
  • język japoński
  • Uwagi do wersji =Hej, WarFriends! Ta aktualizacja zwiększa intensywność, przynosząc więcej akcji dzięki:
  • Opis =Wskocz do zabawnej, szybkiej internetowej areny pojedynków PvP i zostań najlepszym bohaterem bijatyki wszechczasów!
  • urządzenie =apple iPhone
  • notices =Uwielbiam tę grę na kawałki, ale kiedy zabraknie ci tagów i będziesz musiał poczekać 10 minut, to się starzeje i denerwuje mnie, kiedy muszę czekać i to moja druga ulubiona gra, kiedy nudzę się w mojej ulubionej grze, ale potem mam nic więcej do zrobienia przez 10 minut i ponieważ jest to mój drugi ulubiony i nigdy się nie starzeje, czeka mnie 10 godzin oczekiwania na naładowanie tagów, więc byłoby lepiej, gdybyś pozbył się tagów, ponieważ naprawdę naprawdę mnie to wściekły, ale nadal kocham tę grę, więc mógłbym przynajmniej skrócić czas do 7 minut, proszę, bo kto chce czekać tak długo, żeby zagrać w grę, ponieważ grałeś w 5 rundach, jakbyś był karany za grę w drugą ulubioną grę, więc zmniejsz czas lub pozbyć się tagów
  • 16453 Recenzja

 

0 comentarios