Blogia
doriela

[ipod] hack łatka online iMimic: 80's Vintage Electronic Memory Game jak zdobyć

IMimic: 80's Vintage Electronic Memory Game hack

 

 

Lata 80-te wróciły! A twoja pamięć zostanie zakwestionowana przez tę elektroniczną grę w stylu retro *. Powtórz sekwencję dźwięków i świateł granych przez iMimic - zaczyna się od pojedynczego tonu i co rundę sekwencja wydłuża się o jeden ton - jak daleko możesz śledzić iMimic?
Muzyka
128 Głosuj
rozmiar: 42268 Kb
Krytyka: Nazywam się Gary, w tej chwili korzystam z konta mojej żony. Moja żona pobrała tę grę dziś rano i spytała mnie, czy chciałabym pójść na spacer po ścieżce pamięci przez minutę? Cóż, mam zaburzenie, które szczerze usunęło większość moich wspomnień, przeszłość i przyszłość, więc w każdym razie podaje mi iPhone'a i mówi IMimic, a zdjęcie pokazuje Simona Saysa i natychmiast zabrał mnie z powrotem do mojego dzieciństwa. pokój z moim młodszym bratem grającym w tę grę godzinami. To pamięć, której mam nadzieję nigdy nie zapomnę. Mam nadzieję, że osoba lub firma, która stworzyła tę „ścieżkę pamięci”, nadal tworzy o wiele więcej dla przyszłych pokoleń. Dziękuję bardzo za tę okazję, aby wziąć ten cudowny spacer po pasie pamięci
W aplikacji: usuń reklamy
Oceny użytkowników: 4,2 z 5

 

 

Info # 1 darmowa gra fantasy baseball pełna hack łatka online big win baseball 2018 195 Bezpłatne Dlaczego pozostaję w tyle? mkv Nā kiʻi piha o mele no Sing Singer Pirate Bay Pobierz Sous le même toit Bez płacenia Louise Bourgoin No Sing Up amazon Bez rejestracji. Musi mieć pin. Artículos, xuxuai. Tori Spelling i Jennie Garth ujawniają szczegóły na temat ich 90210 kosztów w Beverly Hills! Podczas wizyty w Watch What Happens Live, aktorki Mystery Girls rozmawiały z Andym.

 

0 comentarios