Blogia
doriela

Info Blast kuberna, lösa pussel! gratis Toon Blast hackfri app hur du genererar

Toon Blast hack generator

 

 

  • 1161651 Röster
  • 279,65 mB
  • Författare Peak Games
  • Textning Blast kuberna, lösa pussel!
  • köp Super Bundle
  • version Noter Det är dags för en fantastisk ny uppdatering!
  • Jag kommer att erkänna att detta är ett roligt och beroendeframkallande spel; Peak har dock uppenbart tweaked spelet, till där det blir extremt dyrt att spela, med jämna mellanrum. Om du tittar på online-genomgången på de olika nivåerna märker du omedelbart att de har minskat antalet rörelser per nivå. vilket gör det extremt svårt att helt många av nivåerna, utan hjälp av bonusverktyg eller extra svängar. som alla kräver att du köper dyra paket av dessa objekt. Jag befinner mig ofta i en position, där jag bara är en eller två flyttar från att konkurrera på en nivå. när jag hamnar i tur och ordning

 

 

0 comentarios